نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگاهی از برند تاثیر ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت مشتری با مولفه‌های آگاهی، شهرت و اعتماد به برند [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 235-260]
  • آمادگی طراحی و تبیین مدل آمادگی جاری‌سازی راهبردهای گروه صنایع غـذایی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 187-208]
  • آمادگی فناورانه تاثیر آمادگی فناورانه مشتریان بانک بر رضایت با میانجی‌گری کیفیت و ارزش درک شده از خدمات، اعتماد مشتریان [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 51-81]
  • آمیخته بازاریابی تأثیر آمیخته بازاریابی بر عملکرد سودآوری برند با تأکید بر ارزش ویژه برند خشکپاک [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 499-528]

ا

  • احساس مثبت طراحی مدل وفاداری مصرف‌کننده مبتنی بر پیشران‌های ادراک مصرف‌کننده از نوآوری با رویکردهای کارکردی- شناختی و عاطفی-تجربی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 1-34]
  • ادراک مصرف‌کننده از نوآوری طراحی مدل وفاداری مصرف‌کننده مبتنی بر پیشران‌های ادراک مصرف‌کننده از نوآوری با رویکردهای کارکردی- شناختی و عاطفی-تجربی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 1-34]
  • ارزش ادراک شده فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی و قصد مشتری با میانجی ارزش ادراک شده و رضایت مشتری [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 533-560]
  • ارزش افزوده اقتصادی نقش تعدیل‌گر استراتژی کسب وکار بر رابطه بین ابعاد مسئولیت‌پذیری اجتماعی و عملکرد اقتصادی شرکت ها [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 165-205]
  • ارزش افزوده بازار نقش تعدیل‌گر استراتژی کسب وکار بر رابطه بین ابعاد مسئولیت‌پذیری اجتماعی و عملکرد اقتصادی شرکت ها [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 165-205]
  • ارزش درک شده تاثیر آمادگی فناورانه مشتریان بانک بر رضایت با میانجی‌گری کیفیت و ارزش درک شده از خدمات، اعتماد مشتریان [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 51-81]
  • ارزش طول عمر مشتریان بخش‌بندی خوشه‌ای و مدل ارتباطی ال آر اف ام مشتریان صنعت بیمه [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 557-585]
  • ارزش ویژه برند تأثیر آمیخته بازاریابی بر عملکرد سودآوری برند با تأکید بر ارزش ویژه برند خشکپاک [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 499-528]
  • استراتژی بازاریابی طراحی و تبیین الگوی استراتژی‌های بازاریابی و فروش در صنعت پخش مواد غذایی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 331-369]
  • استراتژی تجاری‌سازی مشارکتی عملکرد استراتژی تجاری سازی مشارکتی: ائتلاف استراتژیک [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 267-290]
  • استراتژی فروش طراحی و تبیین الگوی استراتژی‌های بازاریابی و فروش در صنعت پخش مواد غذایی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 331-369]
  • استراتژی کسب وکار نقش تعدیل‌گر استراتژی کسب وکار بر رابطه بین ابعاد مسئولیت‌پذیری اجتماعی و عملکرد اقتصادی شرکت ها [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 165-205]
  • استراتژی­های مدیریت ریسک منابع انسانی تحلیل شناختی استراتژی های مدیریت ریسک منابع انسانی مبتنی بر مدل‌های ذهنی مدیران و ماتریس ارزیابی ریسک جهت ارتقاء عملکرد کسب و کار [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 311-342]
  • اعتماد تاثیر آمادگی فناورانه مشتریان بانک بر رضایت با میانجی‌گری کیفیت و ارزش درک شده از خدمات، اعتماد مشتریان [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 51-81]
  • اعتماد شهرت شرکت بیمه و رضایت و اعتماد با وفاداری و تبلیغات توصیه‌ای بیمه‌گذار [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 209-234]
  • اعتماد تاثیر ساختار تجارت اجتماعی بر قصد خرید با میانجی اعتماد و جستجوی اطلاعات [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 371-394]
  • اعتماد به برند تاثیر ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت مشتری با مولفه‌های آگاهی، شهرت و اعتماد به برند [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 235-260]
  • اعتماد به برند تبیین خریدهای بدون برنامه مشتریان در مراکز خرید با توجه به نقش رفتار فروش انطباقی فروشندگان و ادراکات زمینه ای [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 145-163]
  • افزایش فروش طراحی فرایند افزایش فروش و سهم بازار شرکت های لبنی بر مبنای الگوی بازاریابی حسی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 433-454]
  • اقلام فاسدشدنی طراحی شبکه زنجیره تأمین مواد غذایی مبتنی بر رضایتمندی مشتری در شرایط عدم قطعیت [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 395-431]
  • الگوریتم کی–میانگین (K-Means) بخش‌بندی خوشه‌ای و مدل ارتباطی ال آر اف ام مشتریان صنعت بیمه [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 557-585]
  • انتقال دانش کارکردهای ابعاد مدیریت دانش در کارایی زنجیره تامین گندم شرکت بازرگانی دولتی ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 261-296]
  • اهداف مصرف­کننده تأثیر زیباشناختی محصولات بر قصد خرید و تعهد خرید در نقطه فروش با کارکردهای تعلق عاطفی و اهداف مصرف کننده [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 477-502]
  • ائتلاف استراتژیک عملکرد استراتژی تجاری سازی مشارکتی: ائتلاف استراتژیک [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 267-290]

ب

  • بازار آب واکاوی سازه های موثر بر رفتار مصرف کننده در مدیریت سرمایه اجتماعی و تسهیل پیاده سازی بازارهای محلی آب [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 111-131]
  • بازاریابی طراحی فرایند افزایش فروش و سهم بازار شرکت های لبنی بر مبنای الگوی بازاریابی حسی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 433-454]
  • بازاریابی اخلاقی آسیب‌شناسی و ارائه الگوی فرآیندی بازاریابی اخلاقی در حوزه کتب غیر درسی کودکان [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 79-107]
  • بازاریابی سبز تاثیر نگرش محیطی بر رفتار خرید سبز [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 529-556]
  • بازاریابی مبتنی بر حواس طراحی فرایند افزایش فروش و سهم بازار شرکت های لبنی بر مبنای الگوی بازاریابی حسی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 433-454]
  • بازی‌وارسازی تاثیر بازی‌وارسازی بر تجربه دیجیتال و درگیرسازی مشتری [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 395-418]
  • باشگاه‌های ورزشی تأثیر کیفیترابطهبر رفتارهای اقتصادی مشتریانباشگاههای ورزشی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 133-158]
  • بانک طراحی مدل رفتار مشتریان بانکی در رسانه‌های اجتماعی برخط [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 475-497]
  • برجستگی برند طراحی الگوی تصمیم به خرید با کارکردهای برند [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 83-110]
  • برند خشکپاک تأثیر آمیخته بازاریابی بر عملکرد سودآوری برند با تأکید بر ارزش ویژه برند خشکپاک [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 499-528]
  • برندسازی اخلاقی آسیب‌شناسی و ارائه الگوی فرآیندی بازاریابی اخلاقی در حوزه کتب غیر درسی کودکان [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 79-107]
  • بکارگیری دانش کارکردهای ابعاد مدیریت دانش در کارایی زنجیره تامین گندم شرکت بازرگانی دولتی ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 261-296]
  • بیمه بخش‌بندی خوشه‌ای و مدل ارتباطی ال آر اف ام مشتریان صنعت بیمه [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 557-585]
  • بهبود مستمر تاثیر مدیریت ناب بر عملکرد توسعه محصول جدید [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 207-237]

پ

  • پژوهش ترکیبی تبیین مدل رفتار خرید آتی خریداران لوازم خانگی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 159-184]

ت

  • تبلیغات توصیه‌ای شهرت شرکت بیمه و رضایت و اعتماد با وفاداری و تبلیغات توصیه‌ای بیمه‌گذار [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 209-234]
  • تجارت ارائه مدل تسهیل تجارت فرامرزی در ایران [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 35-60]
  • تجارت اجتماعی تاثیر ساختار تجارت اجتماعی بر قصد خرید با میانجی اعتماد و جستجوی اطلاعات [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 371-394]
  • تجارت فرامرزی ارائه مدل تسهیل تجارت فرامرزی در ایران [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 35-60]
  • تجربه مشتری تاثیر بازی‌وارسازی بر تجربه دیجیتال و درگیرسازی مشتری [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 395-418]
  • تحقیق و توسعه تاثیر عوامل سطح شرکتی و سطح نیروی کار بر عملکرد کسب و کارهای کوچک ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 1-50]
  • تحلیل محتوا مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت‌های معدنی سنگ آهن استان یزد [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 297-329]
  • تحلیل محتوا طراحی و تبیین الگوی استراتژی‌های بازاریابی و فروش در صنعت پخش مواد غذایی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 331-369]
  • تسهیل تجارت ارائه مدل تسهیل تجارت فرامرزی در ایران [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 35-60]
  • تسهیل­گری اجتماعی واکاوی سازه های موثر بر رفتار مصرف کننده در مدیریت سرمایه اجتماعی و تسهیل پیاده سازی بازارهای محلی آب [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 111-131]
  • تصمیم خرید تاثیر سواد اطلاعاتی بر تصمیم خرید مصرف کننده در پهنه خرید دیجیتال [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 343-369]
  • تصمیم­گیری به خرید طراحی الگوی تصمیم به خرید با کارکردهای برند [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 83-110]
  • تعلق عاطفی تأثیر زیباشناختی محصولات بر قصد خرید و تعهد خرید در نقطه فروش با کارکردهای تعلق عاطفی و اهداف مصرف کننده [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 477-502]
  • تعهد خرید تأثیر زیباشناختی محصولات بر قصد خرید و تعهد خرید در نقطه فروش با کارکردهای تعلق عاطفی و اهداف مصرف کننده [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 477-502]
  • تفکراستراتژیک نقش‌آفرینی تفکراستراتژیک در افزایش تمایل شرکت‌ها به نوآوری: تأکید بر یادگیری استراتژیک [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 239-266]
  • تمایل به پرداخت بیشتر تأثیر کیفیترابطهبر رفتارهای اقتصادی مشتریانباشگاههای ورزشی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 133-158]
  • تمایل به حضور مجدد تأثیر کیفیترابطهبر رفتارهای اقتصادی مشتریانباشگاههای ورزشی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 133-158]
  • تیم ‏های چندوظیفه ‏ای تاثیر مدیریت ناب بر عملکرد توسعه محصول جدید [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 207-237]
  • توانمندسازی عرضه‌کنندگان تاثیر توانمندسازی عرضه‌کنندگان بر هم‌طراحی نوآورانه: تحلیل نقش میانجی هوشمندی بازار [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 371-394]

ج

  • جاری‌سازی استراتژی طراحی و تبیین مدل آمادگی جاری‌سازی راهبردهای گروه صنایع غـذایی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 187-208]
  • جهان‌زاد ریشه‌یابی پیدایش و موفقیت جهان‌زادها در مراحل اولیه: روش فراترکیب [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 503-532]

خ

  • خرید بدون برنامه‌ریزی تبیین خریدهای بدون برنامه مشتریان در مراکز خرید با توجه به نقش رفتار فروش انطباقی فروشندگان و ادراکات زمینه ای [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 145-163]
  • خرید دیجیتال تاثیر سواد اطلاعاتی بر تصمیم خرید مصرف کننده در پهنه خرید دیجیتال [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 343-369]
  • خرده فروشان تأثیر آمیخته بازاریابی بر عملکرد سودآوری برند با تأکید بر ارزش ویژه برند خشکپاک [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 499-528]
  • خلق دانش کارکردهای ابعاد مدیریت دانش در کارایی زنجیره تامین گندم شرکت بازرگانی دولتی ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 261-296]
  • خوشه‌بندی فازی گونه‌شناسی مدل‌های‌ کسب‌و‌کار محصولات موفق دارویی در ایران (با تمرکز بر داروهای رقابتی در مرحله رشد) [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 109-143]

د

  • داده‌کاوی بخش‌بندی خوشه‌ای و مدل ارتباطی ال آر اف ام مشتریان صنعت بیمه [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 557-585]
  • دانش زیست‌محیطی تاثیر نگرش محیطی بر رفتار خرید سبز [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 529-556]
  • دانشگاه رازی نقش شبکه‌های اجتماعی بر گرایش کارآفرینانه دانشجویان [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 291-309]
  • درگیری ذهنی تبیین مدل رفتار خرید آتی خریداران لوازم خانگی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 159-184]
  • درگیرسازی مشتری تاثیر بازی‌وارسازی بر تجربه دیجیتال و درگیرسازی مشتری [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 395-418]

ر

  • رسانه اجتماعی طراحی مدل رفتار مشتریان بانکی در رسانه‌های اجتماعی برخط [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 475-497]
  • ریسک زنجیره تأمین بررسی تاثیرگذاری مدیریت یکپارچه زنجیره تأمین الکترونیکی کالا از طریق متغیرهای تعدیل‌گر مدیریت ریسک زنجیره تامین و مزیت رقابتی بر عملکرد سازمانی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 61-78]
  • رضایت مشتری تاثیر ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت مشتری با مولفه‌های آگاهی، شهرت و اعتماد به برند [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 235-260]
  • رضایت مشتری فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی و قصد مشتری با میانجی ارزش ادراک شده و رضایت مشتری [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 533-560]
  • رضایت مشتریان تاثیر آمادگی فناورانه مشتریان بانک بر رضایت با میانجی‌گری کیفیت و ارزش درک شده از خدمات، اعتماد مشتریان [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 51-81]
  • رضایتمندی شهرت شرکت بیمه و رضایت و اعتماد با وفاداری و تبلیغات توصیه‌ای بیمه‌گذار [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 209-234]
  • رفتار خرید آتی تبیین مدل رفتار خرید آتی خریداران لوازم خانگی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 159-184]
  • رفتار خرید سبز تاثیر نگرش محیطی بر رفتار خرید سبز [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 529-556]
  • رفتار شهروندی مشتری طراحی مدل رفتار شهروندی مشتری در مشتریان محصولات لوازم خانگی خارجی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 455-475]
  • رفتار فروش انطباقی تبیین خریدهای بدون برنامه مشتریان در مراکز خرید با توجه به نقش رفتار فروش انطباقی فروشندگان و ادراکات زمینه ای [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 145-163]
  • رفتار مشتریان طراحی مدل رفتار مشتریان بانکی در رسانه‌های اجتماعی برخط [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 475-497]
  • رفتار مصرف­کننده واکاوی سازه های موثر بر رفتار مصرف کننده در مدیریت سرمایه اجتماعی و تسهیل پیاده سازی بازارهای محلی آب [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 111-131]
  • رفتار مصرف‌کننده تبیین مدل رفتار خرید آتی خریداران لوازم خانگی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 159-184]
  • روش فراترکیب ریشه‌یابی پیدایش و موفقیت جهان‌زادها در مراحل اولیه: روش فراترکیب [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 503-532]
  • رویکرد مک­ کنزی عملکرد استراتژی تجاری سازی مشارکتی: ائتلاف استراتژیک [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 267-290]

ز

  • زیباشناختی محصولات تأثیر زیباشناختی محصولات بر قصد خرید و تعهد خرید در نقطه فروش با کارکردهای تعلق عاطفی و اهداف مصرف کننده [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 477-502]
  • زیست­ دارو عملکرد استراتژی تجاری سازی مشارکتی: ائتلاف استراتژیک [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 267-290]
  • زنجیره ارزش توسعه و اعتبار بخشی مقیاس اندازه گیری تجربه مهمان‌نوازی و تاثیر آن بر رضایت مشتری [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 419-445]
  • زنجیره­تأمین طراحی شبکه زنجیره تأمین مواد غذایی مبتنی بر رضایتمندی مشتری در شرایط عدم قطعیت [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 395-431]
  • زنجیره تامین گندم کارکردهای ابعاد مدیریت دانش در کارایی زنجیره تامین گندم شرکت بازرگانی دولتی ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 261-296]

س

  • ساختار تجارت اجتماعی تاثیر ساختار تجارت اجتماعی بر قصد خرید با میانجی اعتماد و جستجوی اطلاعات [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 371-394]
  • سهم بازار طراحی فرایند افزایش فروش و سهم بازار شرکت های لبنی بر مبنای الگوی بازاریابی حسی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 433-454]
  • سهم بیشتر تأثیر کیفیترابطهبر رفتارهای اقتصادی مشتریانباشگاههای ورزشی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 133-158]
  • سواد اطلاعاتی تاثیر سواد اطلاعاتی بر تصمیم خرید مصرف کننده در پهنه خرید دیجیتال [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 343-369]

ش

  • شایستگی محوری تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها بر واکنش مصرف‌کننده با تعدیل گری شایستگی‌های محوری شرکت [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 447-473]
  • شبکه­ های اجتماعی نقش شبکه‌های اجتماعی بر گرایش کارآفرینانه دانشجویان [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 291-309]
  • شرکت‌های دارویی گونه‌شناسی مدل‌های‌ کسب‌و‌کار محصولات موفق دارویی در ایران (با تمرکز بر داروهای رقابتی در مرحله رشد) [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 109-143]
  • شهرت شهرت شرکت بیمه و رضایت و اعتماد با وفاداری و تبلیغات توصیه‌ای بیمه‌گذار [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 209-234]
  • شهرت برند تاثیر ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت مشتری با مولفه‌های آگاهی، شهرت و اعتماد به برند [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 235-260]

ص

  • صنعت پخش مواد غذایی طراحی و تبیین الگوی استراتژی‌های بازاریابی و فروش در صنعت پخش مواد غذایی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 331-369]
  • صنعت چاپ و نشرکتب غیردرسی کودک و عدم اطمینان­ مصرف ­کننده آسیب‌شناسی و ارائه الگوی فرآیندی بازاریابی اخلاقی در حوزه کتب غیر درسی کودکان [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 79-107]
  • صنعت خدمات توسعه و اعتبار بخشی مقیاس اندازه گیری تجربه مهمان‌نوازی و تاثیر آن بر رضایت مشتری [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 419-445]
  • صنعت هتل­داری توسعه و اعتبار بخشی مقیاس اندازه گیری تجربه مهمان‌نوازی و تاثیر آن بر رضایت مشتری [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 419-445]

ع

  • عملکرد تاثیر عوامل سطح شرکتی و سطح نیروی کار بر عملکرد کسب و کارهای کوچک ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 1-50]
  • عملکرد توسعۀ محصول جدید تاثیر مدیریت ناب بر عملکرد توسعه محصول جدید [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 207-237]
  • عملکرد سودآوری برند تأثیر آمیخته بازاریابی بر عملکرد سودآوری برند با تأکید بر ارزش ویژه برند خشکپاک [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 499-528]
  • عملکرد شرکت بررسی تاثیرگذاری مدیریت یکپارچه زنجیره تأمین الکترونیکی کالا از طریق متغیرهای تعدیل‌گر مدیریت ریسک زنجیره تامین و مزیت رقابتی بر عملکرد سازمانی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 61-78]
  • عملکرد کسب­وکار تحلیل شناختی استراتژی های مدیریت ریسک منابع انسانی مبتنی بر مدل‌های ذهنی مدیران و ماتریس ارزیابی ریسک جهت ارتقاء عملکرد کسب و کار [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 311-342]
  • عوامل ویژه شرکتی تاثیر عوامل سطح شرکتی و سطح نیروی کار بر عملکرد کسب و کارهای کوچک ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 1-50]

ف

  • فراابتکاری طراحی شبکه زنجیره تأمین مواد غذایی مبتنی بر رضایتمندی مشتری در شرایط عدم قطعیت [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 395-431]
  • فراترکیب تاثیر بازی‌وارسازی بر تجربه دیجیتال و درگیرسازی مشتری [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 395-418]
  • فعالیت بازاریابی رسانه­ های اجتماعی فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی و قصد مشتری با میانجی ارزش ادراک شده و رضایت مشتری [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 533-560]

ق

  • قابلیت کارکردی طراحی مدل وفاداری مصرف‌کننده مبتنی بر پیشران‌های ادراک مصرف‌کننده از نوآوری با رویکردهای کارکردی- شناختی و عاطفی-تجربی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 1-34]
  • قصد خرید تاثیر ساختار تجارت اجتماعی بر قصد خرید با میانجی اعتماد و جستجوی اطلاعات [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 371-394]
  • قصد خرید تأثیر زیباشناختی محصولات بر قصد خرید و تعهد خرید در نقطه فروش با کارکردهای تعلق عاطفی و اهداف مصرف کننده [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 477-502]
  • قصد مشتری فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی و قصد مشتری با میانجی ارزش ادراک شده و رضایت مشتری [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 533-560]

ک

  • کالای لوکس ورزشی طراحی الگوی تصمیم به خرید با کارکردهای برند [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 83-110]
  • کسب‌وکار بین‌المللی ریشه‌یابی پیدایش و موفقیت جهان‌زادها در مراحل اولیه: روش فراترکیب [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 503-532]
  • کسب­و­کار­های کوچک تاثیر عوامل سطح شرکتی و سطح نیروی کار بر عملکرد کسب و کارهای کوچک ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 1-50]
  • کیفیت خدمات سلف سرویس تاثیر آمادگی فناورانه مشتریان بانک بر رضایت با میانجی‌گری کیفیت و ارزش درک شده از خدمات، اعتماد مشتریان [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 51-81]
  • کیفیت رابطه تأثیر کیفیترابطهبر رفتارهای اقتصادی مشتریانباشگاههای ورزشی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 133-158]
  • کلان‌داده طراحی مدل رفتار مشتریان بانکی در رسانه‌های اجتماعی برخط [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 475-497]
  • کودک آسیب‌شناسی و ارائه الگوی فرآیندی بازاریابی اخلاقی در حوزه کتب غیر درسی کودکان [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 79-107]

گ

  • گرایش کارآفرینانه نقش شبکه‌های اجتماعی بر گرایش کارآفرینانه دانشجویان [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 291-309]
  • گردشگری توسعه و اعتبار بخشی مقیاس اندازه گیری تجربه مهمان‌نوازی و تاثیر آن بر رضایت مشتری [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 419-445]
  • گونه‌شناسی گونه‌شناسی مدل‌های‌ کسب‌و‌کار محصولات موفق دارویی در ایران (با تمرکز بر داروهای رقابتی در مرحله رشد) [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 109-143]

م

  • ماتریس ارزیابی ریسک تحلیل شناختی استراتژی های مدیریت ریسک منابع انسانی مبتنی بر مدل‌های ذهنی مدیران و ماتریس ارزیابی ریسک جهت ارتقاء عملکرد کسب و کار [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 311-342]
  • مالکیت تاثیر عوامل سطح شرکتی و سطح نیروی کار بر عملکرد کسب و کارهای کوچک ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 1-50]
  • محدودیت اپسیلون تقویت شده طراحی شبکه زنجیره تأمین مواد غذایی مبتنی بر رضایتمندی مشتری در شرایط عدم قطعیت [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 395-431]
  • محصولات لوازم خانگی خارجی طراحی مدل رفتار شهروندی مشتری در مشتریان محصولات لوازم خانگی خارجی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 455-475]
  • محصول موفق دارویی گونه‌شناسی مدل‌های‌ کسب‌و‌کار محصولات موفق دارویی در ایران (با تمرکز بر داروهای رقابتی در مرحله رشد) [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 109-143]
  • مدیریت دانش کارکردهای ابعاد مدیریت دانش در کارایی زنجیره تامین گندم شرکت بازرگانی دولتی ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 261-296]
  • مدیریت سرمایه اجتماعی واکاوی سازه های موثر بر رفتار مصرف کننده در مدیریت سرمایه اجتماعی و تسهیل پیاده سازی بازارهای محلی آب [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 111-131]
  • مدیریت یکپارچه زنجیره تأمین الکترونیکی بررسی تاثیرگذاری مدیریت یکپارچه زنجیره تأمین الکترونیکی کالا از طریق متغیرهای تعدیل‌گر مدیریت ریسک زنجیره تامین و مزیت رقابتی بر عملکرد سازمانی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 61-78]
  • مدیریت ناب تاثیر مدیریت ناب بر عملکرد توسعه محصول جدید [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 207-237]
  • مدل ال ار اف ام بخش‌بندی خوشه‌ای و مدل ارتباطی ال آر اف ام مشتریان صنعت بیمه [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 557-585]
  • مدل ذهنی تحلیل شناختی استراتژی های مدیریت ریسک منابع انسانی مبتنی بر مدل‌های ذهنی مدیران و ماتریس ارزیابی ریسک جهت ارتقاء عملکرد کسب و کار [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 311-342]
  • مدلسازی ساختاری تفسیری مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت‌های معدنی سنگ آهن استان یزد [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 297-329]
  • مدلسازی معادلات ساختاری طراحی و تبیین مدل آمادگی جاری‌سازی راهبردهای گروه صنایع غـذایی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 187-208]
  • مدل کسب‌و‌کار گونه‌شناسی مدل‌های‌ کسب‌و‌کار محصولات موفق دارویی در ایران (با تمرکز بر داروهای رقابتی در مرحله رشد) [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 109-143]
  • مرکز خرید فروشگاهی تبیین خریدهای بدون برنامه مشتریان در مراکز خرید با توجه به نقش رفتار فروش انطباقی فروشندگان و ادراکات زمینه ای [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 145-163]
  • مزیت رقابتی بررسی تاثیرگذاری مدیریت یکپارچه زنجیره تأمین الکترونیکی کالا از طریق متغیرهای تعدیل‌گر مدیریت ریسک زنجیره تامین و مزیت رقابتی بر عملکرد سازمانی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 61-78]
  • مسیر عاطفی-تجربی طراحی مدل وفاداری مصرف‌کننده مبتنی بر پیشران‌های ادراک مصرف‌کننده از نوآوری با رویکردهای کارکردی- شناختی و عاطفی-تجربی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 1-34]
  • مسیر کارکردی- شناختی طراحی مدل وفاداری مصرف‌کننده مبتنی بر پیشران‌های ادراک مصرف‌کننده از نوآوری با رویکردهای کارکردی- شناختی و عاطفی-تجربی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 1-34]
  • مسئولیت اجتماعی شرکت تاثیر ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت مشتری با مولفه‌های آگاهی، شهرت و اعتماد به برند [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 235-260]
  • مسئولیت اجتماعی شرکت مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت‌های معدنی سنگ آهن استان یزد [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 297-329]
  • مسئولیت اجتماعی شرکتی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها بر واکنش مصرف‌کننده با تعدیل گری شایستگی‌های محوری شرکت [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 447-473]
  • مسئولیت‌پذیری اجتماعی نقش تعدیل‌گر استراتژی کسب وکار بر رابطه بین ابعاد مسئولیت‌پذیری اجتماعی و عملکرد اقتصادی شرکت ها [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 165-205]
  • مشارکت تاثیر مدیریت ناب بر عملکرد توسعه محصول جدید [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 207-237]
  • معادلات ساختاری نقش شبکه‌های اجتماعی بر گرایش کارآفرینانه دانشجویان [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 291-309]
  • مهارت نیروی کار تاثیر عوامل سطح شرکتی و سطح نیروی کار بر عملکرد کسب و کارهای کوچک ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 1-50]
  • مهمان نوازی توسعه و اعتبار بخشی مقیاس اندازه گیری تجربه مهمان‌نوازی و تاثیر آن بر رضایت مشتری [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 419-445]
  • مواد غذائی طراحی شبکه زنجیره تأمین مواد غذایی مبتنی بر رضایتمندی مشتری در شرایط عدم قطعیت [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 395-431]

ن

  • نظریه برخاسته از داده‌ها ارائه مدل تسهیل تجارت فرامرزی در ایران [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 35-60]
  • نظریه داده بنیاد واکاوی سازه های موثر بر رفتار مصرف کننده در مدیریت سرمایه اجتماعی و تسهیل پیاده سازی بازارهای محلی آب [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 111-131]
  • نظریه‌ی داده‌بنیاد طراحی مدل رفتار شهروندی مشتری در مشتریان محصولات لوازم خانگی خارجی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 455-475]
  • نفوذ بین­فردی تاثیر نگرش محیطی بر رفتار خرید سبز [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 529-556]
  • نگاشت شناختی فازی مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت‌های معدنی سنگ آهن استان یزد [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 297-329]
  • نگرش ریسک تحلیل شناختی استراتژی های مدیریت ریسک منابع انسانی مبتنی بر مدل‌های ذهنی مدیران و ماتریس ارزیابی ریسک جهت ارتقاء عملکرد کسب و کار [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 311-342]
  • نگرش محیطی تاثیر نگرش محیطی بر رفتار خرید سبز [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 529-556]
  • نوآوری نقش‌آفرینی تفکراستراتژیک در افزایش تمایل شرکت‌ها به نوآوری: تأکید بر یادگیری استراتژیک [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 239-266]

و

  • واکنش مصرف­ کننده تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها بر واکنش مصرف‌کننده با تعدیل گری شایستگی‌های محوری شرکت [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 447-473]
  • وفاداری شهرت شرکت بیمه و رضایت و اعتماد با وفاداری و تبلیغات توصیه‌ای بیمه‌گذار [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 209-234]
  • وفاداری به برند طراحی الگوی تصمیم به خرید با کارکردهای برند [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 83-110]

ه

  • هلدینگ طراحی و تبیین مدل آمادگی جاری‌سازی راهبردهای گروه صنایع غـذایی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 187-208]
  • هماهنگی استراتژی‌های فروش و بازاریابی طراحی و تبیین الگوی استراتژی‌های بازاریابی و فروش در صنعت پخش مواد غذایی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 331-369]
  • هم‌طراحی نوآورانه تاثیر توانمندسازی عرضه‌کنندگان بر هم‌طراحی نوآورانه: تحلیل نقش میانجی هوشمندی بازار [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 371-394]
  • هوشمندی بازار تاثیر توانمندسازی عرضه‌کنندگان بر هم‌طراحی نوآورانه: تحلیل نقش میانجی هوشمندی بازار [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 371-394]

ی

  • یادگیری استراتژیک نقش‌آفرینی تفکراستراتژیک در افزایش تمایل شرکت‌ها به نوآوری: تأکید بر یادگیری استراتژیک [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 239-266]