آگاهی از برندتاثیر ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت مشتری با مولفههای آگاهی، شهرت و اعتماد به برند [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 235-260]
آمادگیطراحی و تبیین مدل آمادگی جاریسازی راهبردهای گروه صنایع غـذایی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 187-208]
آمادگی فناورانهتاثیر آمادگی فناورانه مشتریان بانک بر رضایت با میانجیگری کیفیت و ارزش درک شده از خدمات، اعتماد مشتریان [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 51-81]
آمیخته بازاریابیتأثیر آمیخته بازاریابی بر عملکرد سودآوری برند با تأکید بر ارزش ویژه برند خشکپاک [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 499-528]
ا
احساس مثبتطراحی مدل وفاداری مصرفکننده مبتنی بر پیشرانهای ادراک مصرفکننده از نوآوری با رویکردهای کارکردی- شناختی و عاطفی-تجربی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 1-34]
ادراک مصرفکننده از نوآوریطراحی مدل وفاداری مصرفکننده مبتنی بر پیشرانهای ادراک مصرفکننده از نوآوری با رویکردهای کارکردی- شناختی و عاطفی-تجربی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 1-34]
ارزش ادراک شدهفعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی و قصد مشتری با میانجی ارزش ادراک شده و رضایت مشتری [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 533-560]
ارزش افزوده اقتصادینقش تعدیلگر استراتژی کسب وکار بر رابطه بین ابعاد مسئولیتپذیری اجتماعی و عملکرد اقتصادی شرکت ها [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 165-205]
ارزش افزوده بازارنقش تعدیلگر استراتژی کسب وکار بر رابطه بین ابعاد مسئولیتپذیری اجتماعی و عملکرد اقتصادی شرکت ها [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 165-205]
ارزش درک شدهتاثیر آمادگی فناورانه مشتریان بانک بر رضایت با میانجیگری کیفیت و ارزش درک شده از خدمات، اعتماد مشتریان [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 51-81]
ارزش طول عمر مشتریانبخشبندی خوشهای و مدل ارتباطی ال آر اف ام مشتریان صنعت بیمه [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 557-585]
ارزش ویژه برندتأثیر آمیخته بازاریابی بر عملکرد سودآوری برند با تأکید بر ارزش ویژه برند خشکپاک [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 499-528]
استراتژی بازاریابیطراحی و تبیین الگوی استراتژیهای بازاریابی و فروش در صنعت پخش مواد غذایی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 331-369]
استراتژی فروشطراحی و تبیین الگوی استراتژیهای بازاریابی و فروش در صنعت پخش مواد غذایی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 331-369]
استراتژی کسب وکارنقش تعدیلگر استراتژی کسب وکار بر رابطه بین ابعاد مسئولیتپذیری اجتماعی و عملکرد اقتصادی شرکت ها [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 165-205]
استراتژیهای مدیریت ریسک منابع انسانیتحلیل شناختی استراتژی های مدیریت ریسک منابع انسانی مبتنی بر مدلهای ذهنی مدیران و ماتریس ارزیابی ریسک جهت ارتقاء عملکرد کسب و کار [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 311-342]
اعتمادتاثیر آمادگی فناورانه مشتریان بانک بر رضایت با میانجیگری کیفیت و ارزش درک شده از خدمات، اعتماد مشتریان [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 51-81]
اعتمادشهرت شرکت بیمه و رضایت و اعتماد با وفاداری و تبلیغات توصیهای بیمهگذار [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 209-234]
اعتمادتاثیر ساختار تجارت اجتماعی بر قصد خرید با میانجی اعتماد و جستجوی اطلاعات [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 371-394]
اعتماد به برندتاثیر ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت مشتری با مولفههای آگاهی، شهرت و اعتماد به برند [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 235-260]
اعتماد به برندتبیین خریدهای بدون برنامه مشتریان در مراکز خرید با توجه به نقش رفتار فروش انطباقی فروشندگان و ادراکات زمینه ای [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 145-163]
افزایش فروشطراحی فرایند افزایش فروش و سهم بازار شرکت های لبنی بر مبنای الگوی بازاریابی حسی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 433-454]
اقلام فاسدشدنیطراحی شبکه زنجیره تأمین مواد غذایی مبتنی بر رضایتمندی مشتری در شرایط عدم قطعیت [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 395-431]
الگوریتم کی–میانگین (K-Means)بخشبندی خوشهای و مدل ارتباطی ال آر اف ام مشتریان صنعت بیمه [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 557-585]
انتقال دانشکارکردهای ابعاد مدیریت دانش در کارایی زنجیره تامین گندم شرکت بازرگانی دولتی ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 261-296]
اهداف مصرفکنندهتأثیر زیباشناختی محصولات بر قصد خرید و تعهد خرید در نقطه فروش با کارکردهای تعلق عاطفی و اهداف مصرف کننده [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 477-502]
تبلیغات توصیهایشهرت شرکت بیمه و رضایت و اعتماد با وفاداری و تبلیغات توصیهای بیمهگذار [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 209-234]
تجارتارائه مدل تسهیل تجارت فرامرزی در ایران [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 35-60]
تجارت اجتماعیتاثیر ساختار تجارت اجتماعی بر قصد خرید با میانجی اعتماد و جستجوی اطلاعات [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 371-394]
تجارت فرامرزیارائه مدل تسهیل تجارت فرامرزی در ایران [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 35-60]
تجربه مشتریتاثیر بازیوارسازی بر تجربه دیجیتال و درگیرسازی مشتری [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 395-418]
تحقیق و توسعهتاثیر عوامل سطح شرکتی و سطح نیروی کار بر عملکرد کسب و کارهای کوچک ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 1-50]
تحلیل محتوامسئولیت پذیری اجتماعی شرکتهای معدنی سنگ آهن استان یزد [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 297-329]
تحلیل محتواطراحی و تبیین الگوی استراتژیهای بازاریابی و فروش در صنعت پخش مواد غذایی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 331-369]
تسهیل تجارتارائه مدل تسهیل تجارت فرامرزی در ایران [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 35-60]
تسهیلگری اجتماعیواکاوی سازه های موثر بر رفتار مصرف کننده در مدیریت سرمایه اجتماعی و تسهیل پیاده سازی بازارهای محلی آب [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 111-131]
تصمیم خریدتاثیر سواد اطلاعاتی بر تصمیم خرید مصرف کننده در پهنه خرید دیجیتال [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 343-369]
تصمیمگیری به خریدطراحی الگوی تصمیم به خرید با کارکردهای برند [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 83-110]
تعلق عاطفیتأثیر زیباشناختی محصولات بر قصد خرید و تعهد خرید در نقطه فروش با کارکردهای تعلق عاطفی و اهداف مصرف کننده [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 477-502]
تعهد خریدتأثیر زیباشناختی محصولات بر قصد خرید و تعهد خرید در نقطه فروش با کارکردهای تعلق عاطفی و اهداف مصرف کننده [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 477-502]
تفکراستراتژیکنقشآفرینی تفکراستراتژیک در افزایش تمایل شرکتها به نوآوری: تأکید بر یادگیری استراتژیک [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 239-266]
تمایل به پرداخت بیشترتأثیر کیفیترابطهبر رفتارهای اقتصادی مشتریانباشگاههای ورزشی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 133-158]
تمایل به حضور مجددتأثیر کیفیترابطهبر رفتارهای اقتصادی مشتریانباشگاههای ورزشی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 133-158]
تیم های چندوظیفه ایتاثیر مدیریت ناب بر عملکرد توسعه محصول جدید [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 207-237]
توانمندسازی عرضهکنندگانتاثیر توانمندسازی عرضهکنندگان بر همطراحی نوآورانه: تحلیل نقش میانجی هوشمندی بازار [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 371-394]
ج
جاریسازی استراتژیطراحی و تبیین مدل آمادگی جاریسازی راهبردهای گروه صنایع غـذایی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 187-208]
جهانزادریشهیابی پیدایش و موفقیت جهانزادها در مراحل اولیه: روش فراترکیب [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 503-532]
خ
خرید بدون برنامهریزیتبیین خریدهای بدون برنامه مشتریان در مراکز خرید با توجه به نقش رفتار فروش انطباقی فروشندگان و ادراکات زمینه ای [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 145-163]
خرید دیجیتالتاثیر سواد اطلاعاتی بر تصمیم خرید مصرف کننده در پهنه خرید دیجیتال [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 343-369]
خرده فروشانتأثیر آمیخته بازاریابی بر عملکرد سودآوری برند با تأکید بر ارزش ویژه برند خشکپاک [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 499-528]
خلق دانشکارکردهای ابعاد مدیریت دانش در کارایی زنجیره تامین گندم شرکت بازرگانی دولتی ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 261-296]
خوشهبندی فازیگونهشناسی مدلهای کسبوکار محصولات موفق دارویی در ایران (با تمرکز بر داروهای رقابتی در مرحله رشد) [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 109-143]
د
دادهکاویبخشبندی خوشهای و مدل ارتباطی ال آر اف ام مشتریان صنعت بیمه [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 557-585]
رفتار فروش انطباقیتبیین خریدهای بدون برنامه مشتریان در مراکز خرید با توجه به نقش رفتار فروش انطباقی فروشندگان و ادراکات زمینه ای [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 145-163]
رفتار مشتریانطراحی مدل رفتار مشتریان بانکی در رسانههای اجتماعی برخط [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 475-497]
رفتار مصرفکنندهواکاوی سازه های موثر بر رفتار مصرف کننده در مدیریت سرمایه اجتماعی و تسهیل پیاده سازی بازارهای محلی آب [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 111-131]
زیباشناختی محصولاتتأثیر زیباشناختی محصولات بر قصد خرید و تعهد خرید در نقطه فروش با کارکردهای تعلق عاطفی و اهداف مصرف کننده [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 477-502]
صنعت خدماتتوسعه و اعتبار بخشی مقیاس اندازه گیری تجربه مهماننوازی و تاثیر آن بر رضایت مشتری [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 419-445]
صنعت هتلداریتوسعه و اعتبار بخشی مقیاس اندازه گیری تجربه مهماننوازی و تاثیر آن بر رضایت مشتری [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 419-445]
ع
عملکردتاثیر عوامل سطح شرکتی و سطح نیروی کار بر عملکرد کسب و کارهای کوچک ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 1-50]
عملکرد توسعۀ محصول جدیدتاثیر مدیریت ناب بر عملکرد توسعه محصول جدید [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 207-237]
عملکرد سودآوری برندتأثیر آمیخته بازاریابی بر عملکرد سودآوری برند با تأکید بر ارزش ویژه برند خشکپاک [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 499-528]
عملکرد شرکتبررسی تاثیرگذاری مدیریت یکپارچه زنجیره تأمین الکترونیکی کالا از طریق متغیرهای تعدیلگر مدیریت ریسک زنجیره تامین و مزیت رقابتی بر عملکرد سازمانی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 61-78]
عملکرد کسبوکارتحلیل شناختی استراتژی های مدیریت ریسک منابع انسانی مبتنی بر مدلهای ذهنی مدیران و ماتریس ارزیابی ریسک جهت ارتقاء عملکرد کسب و کار [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 311-342]
عوامل ویژه شرکتیتاثیر عوامل سطح شرکتی و سطح نیروی کار بر عملکرد کسب و کارهای کوچک ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 1-50]
ف
فراابتکاریطراحی شبکه زنجیره تأمین مواد غذایی مبتنی بر رضایتمندی مشتری در شرایط عدم قطعیت [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 395-431]
فراترکیبتاثیر بازیوارسازی بر تجربه دیجیتال و درگیرسازی مشتری [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 395-418]
فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعیفعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی و قصد مشتری با میانجی ارزش ادراک شده و رضایت مشتری [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 533-560]
ق
قابلیت کارکردیطراحی مدل وفاداری مصرفکننده مبتنی بر پیشرانهای ادراک مصرفکننده از نوآوری با رویکردهای کارکردی- شناختی و عاطفی-تجربی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 1-34]
قصد خریدتاثیر ساختار تجارت اجتماعی بر قصد خرید با میانجی اعتماد و جستجوی اطلاعات [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 371-394]
قصد خریدتأثیر زیباشناختی محصولات بر قصد خرید و تعهد خرید در نقطه فروش با کارکردهای تعلق عاطفی و اهداف مصرف کننده [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 477-502]
قصد مشتریفعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی و قصد مشتری با میانجی ارزش ادراک شده و رضایت مشتری [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 533-560]
ک
کالای لوکس ورزشیطراحی الگوی تصمیم به خرید با کارکردهای برند [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 83-110]
کسبوکار بینالمللیریشهیابی پیدایش و موفقیت جهانزادها در مراحل اولیه: روش فراترکیب [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 503-532]
کسبوکارهای کوچکتاثیر عوامل سطح شرکتی و سطح نیروی کار بر عملکرد کسب و کارهای کوچک ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 1-50]
کیفیت خدمات سلف سرویستاثیر آمادگی فناورانه مشتریان بانک بر رضایت با میانجیگری کیفیت و ارزش درک شده از خدمات، اعتماد مشتریان [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 51-81]
محصول موفق داروییگونهشناسی مدلهای کسبوکار محصولات موفق دارویی در ایران (با تمرکز بر داروهای رقابتی در مرحله رشد) [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 109-143]
مدیریت دانشکارکردهای ابعاد مدیریت دانش در کارایی زنجیره تامین گندم شرکت بازرگانی دولتی ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 261-296]
مدیریت سرمایه اجتماعیواکاوی سازه های موثر بر رفتار مصرف کننده در مدیریت سرمایه اجتماعی و تسهیل پیاده سازی بازارهای محلی آب [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 111-131]
مدیریت یکپارچه زنجیره تأمین الکترونیکیبررسی تاثیرگذاری مدیریت یکپارچه زنجیره تأمین الکترونیکی کالا از طریق متغیرهای تعدیلگر مدیریت ریسک زنجیره تامین و مزیت رقابتی بر عملکرد سازمانی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 61-78]
مدیریت نابتاثیر مدیریت ناب بر عملکرد توسعه محصول جدید [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 207-237]
مدل ال ار اف امبخشبندی خوشهای و مدل ارتباطی ال آر اف ام مشتریان صنعت بیمه [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 557-585]
مدل ذهنیتحلیل شناختی استراتژی های مدیریت ریسک منابع انسانی مبتنی بر مدلهای ذهنی مدیران و ماتریس ارزیابی ریسک جهت ارتقاء عملکرد کسب و کار [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 311-342]
مدلسازی ساختاری تفسیریمسئولیت پذیری اجتماعی شرکتهای معدنی سنگ آهن استان یزد [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 297-329]
مدلسازی معادلات ساختاریطراحی و تبیین مدل آمادگی جاریسازی راهبردهای گروه صنایع غـذایی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 187-208]
مدل کسبوکارگونهشناسی مدلهای کسبوکار محصولات موفق دارویی در ایران (با تمرکز بر داروهای رقابتی در مرحله رشد) [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 109-143]
مرکز خرید فروشگاهیتبیین خریدهای بدون برنامه مشتریان در مراکز خرید با توجه به نقش رفتار فروش انطباقی فروشندگان و ادراکات زمینه ای [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 145-163]
مزیت رقابتیبررسی تاثیرگذاری مدیریت یکپارچه زنجیره تأمین الکترونیکی کالا از طریق متغیرهای تعدیلگر مدیریت ریسک زنجیره تامین و مزیت رقابتی بر عملکرد سازمانی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 61-78]
مسیر عاطفی-تجربیطراحی مدل وفاداری مصرفکننده مبتنی بر پیشرانهای ادراک مصرفکننده از نوآوری با رویکردهای کارکردی- شناختی و عاطفی-تجربی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 1-34]
مسیر کارکردی- شناختیطراحی مدل وفاداری مصرفکننده مبتنی بر پیشرانهای ادراک مصرفکننده از نوآوری با رویکردهای کارکردی- شناختی و عاطفی-تجربی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 1-34]
مسئولیت اجتماعی شرکتتاثیر ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت مشتری با مولفههای آگاهی، شهرت و اعتماد به برند [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 235-260]
مسئولیت اجتماعی شرکتمسئولیت پذیری اجتماعی شرکتهای معدنی سنگ آهن استان یزد [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 297-329]
مسئولیت اجتماعی شرکتیتأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتها بر واکنش مصرفکننده با تعدیل گری شایستگیهای محوری شرکت [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 447-473]
مسئولیتپذیری اجتماعینقش تعدیلگر استراتژی کسب وکار بر رابطه بین ابعاد مسئولیتپذیری اجتماعی و عملکرد اقتصادی شرکت ها [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 165-205]
مشارکتتاثیر مدیریت ناب بر عملکرد توسعه محصول جدید [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 207-237]
معادلات ساختارینقش شبکههای اجتماعی بر گرایش کارآفرینانه دانشجویان [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 291-309]
مهارت نیروی کارتاثیر عوامل سطح شرکتی و سطح نیروی کار بر عملکرد کسب و کارهای کوچک ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 1-50]
مهمان نوازیتوسعه و اعتبار بخشی مقیاس اندازه گیری تجربه مهماننوازی و تاثیر آن بر رضایت مشتری [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 419-445]
مواد غذائیطراحی شبکه زنجیره تأمین مواد غذایی مبتنی بر رضایتمندی مشتری در شرایط عدم قطعیت [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 395-431]
ن
نظریه برخاسته از دادههاارائه مدل تسهیل تجارت فرامرزی در ایران [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 35-60]
نظریه داده بنیادواکاوی سازه های موثر بر رفتار مصرف کننده در مدیریت سرمایه اجتماعی و تسهیل پیاده سازی بازارهای محلی آب [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 111-131]